"Most megmutatjuk Önöknek a nélkülözés és a szenvedés pillanatait." - Lilu

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Fura ez az egész szituáció, mert akárhányszor találkozom az Alekosszal, mindig remeg a lábam." - Brigitta

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"A következő feladat: tusolás hengerrel. Hengereljél le." - Alekosz

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Próbáltam inkább a szemkontaktust tartani a mosolyommal." - Barbara

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Közben nézz a szemembe, és közben úgy fürödj ezzel a ponttyal." - Alekosz

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Ne legyünk má' putrisak!" - Beatrix

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Nem érdekel, egy dolgot viszont nem fogok hagyni.. hogy egy növénynek a tetejére rá tedd a fürdőruhádat ötven éves létedre!" - Magdi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Tőled jön most már ez az illat, most már érzem." - Alekosz

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Ez lesz életem legszebb emléke." - Anita

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Én úgy gondolom, hogy a legtöbbet, a legtöbbet rám figyelt, attól függetlenül, hogy másra is figyelt és mással is beszélt, de nagyon sokat nézte a szememet és én is kerestem az ő vele a kontaktot. Ő vele is kerestem a kontaktot. Én is." - Magdi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Fantasztikus vagy, komolyan mondom! Zongorázol, énekelsz, verset írsz….van még valami, amiről tudnom kellene? - Igen! - És pedig? A csókom íze!" - Andi és Alekosz

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Alekosz nem hülye gyerek." - Éva

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Forrás: RTL Klub

A bejegyzés trackback címe:

https://legfolsobbszinteken.blog.hu/api/trackback/id/tr922907012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása