"Kérlek, az alattvaló nem tud aludni. Kislány fellázadt a földön.. Pont egy szintbe' van a szintjével" - Beatrix

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"A kis káposzták ők, mi meg vagyunk a kecskék. tudod mit, ők a bárányok, mi meg a farkasok. Inkább ez jobb!" - Magdi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Milyen sima selymes, bekented valami finommal, hadd szagoljam meg!" - Alekosz

"Miattam ez az illat?" - Alekosz

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Tudod mi a furcsa megérzésem? Mintha már ezer éve ismernélek, és nem tudom, hogy honnan jön ez." - Orsolya

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 "Hallod azok nagyon egymásra találtak.

- Biztos!

De miért találtak ők így egymásra?

- Mert lehet, hogy ő az igazi számára.

Nemá!" - Veronika és Anita

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Ahogy Alekosz hozzám ért, teljesen beleborzongtam." - Brigitta

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Eszméletlen. Amikor Alekoszt megcsókoltam, szájon, az eszméletlen érzés volt. Szóval így, hát mondom, egy, egy álmom vált valóra, tényleg." - Barbara

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Megmondom az őszintét, ha a jelenlétébe' vagyok, sokkot kapok. Ilyen blokk. Ha a közelébe' vagyok, érzem azt a, azt a, azt a impulzust, tudod azt a szerelmi impulzust .." - Magdi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Még mindig ott van az a pillanat bennem, és, és még mindig érzem az ajkát az ajkamhoz, és egyszerűen ez felejthetetlen, ez el van raktározva és nem tudom kitörölni, nem, kitörölhetetlen pillanat volt." - Anita

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Ilyen sok nő között vagyok, akkor hogy, hogy én legyek a legfölsőbb helyen, akkor nekem addig meg kell harcolnom, hogy tiszteljenek." - Magdi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Én az ilyen nőket, őszinte leszek, nem tartom senkinek. Ide való, cseléd, majd megágyazunk neki, feküdj le! Irritál a gádzsi!" - Beatrix

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Mit akartál elmondani?

- Fú, igazából mostmár nem is tudom mit akarok elmondani, mert annyira sok minden van a fejemben, bennem most." - Alekosz és Olga

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Forrás: RTL Klub

 

A bejegyzés trackback címe:

https://legfolsobbszinteken.blog.hu/api/trackback/id/tr222898692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

K Tomoceusz 2011.05.12. 17:33:48

Jó ez a képregény, nem kell annyit olvasni.
Nekem Orsolya tűnik a legőszintébbnek. A fejét elnézve tényleg ezer éve ábrándozhat.

Twix · http://fogalmam.blog.hu/ 2011.05.14. 01:33:29

Mi történt? Vége a lelkesedésnek? Vagy esetleg az agyad pacalpuding állagú lett ettől a fantasztikus műsortól?
ARANYKÖPÉSEKET!

alekiborg 2011.05.14. 01:49:40

@Twix: nem volt ma idom, holnap lesz dupla-update. (persze a pacalpuding is alakul.)

Twix · http://fogalmam.blog.hu/ 2011.05.14. 01:50:37

Okés, köszi. Bocsánat a pofátlankodásért, amúgy.

Fénnyel teli esernyő 2011.05.15. 15:48:07

Hol a dupla poszt? Kezdem úgy érezni, lemaradok valamiről.. :)
süti beállítások módosítása